Obchodní podmínky
Všeobecná ustanovení:
Provozovatelem internetového obchodu www.veselyklaun.cz je Ilona Fišerová (provozovna: Souběžná 626, 500 12 Hradec Králové, IČ: 86903934, DIČ: CZ7751043388) zapsaná v živnostenském rejstříku pod ev. č. 360201-25450657), e-mail: obchod@veselyklaun.cz,
tel.: 774 729 449 dále jen „prodávající“.
Zákazníkem (dále jen „kupující“) internetového obchodu www.veselyklaun.cz je každá fyzická či právnická osoba, která uskuteční objednávku prostřednictvím objednávkového formuláře, mailem nebo telefonicky.
Uskutečněním objednávky stvrzuje kupující, že se podrobně seznámil s obchodními podmínkami internetového obchodu www.veselyklaun.cz.
Odeslaná objednávka je závazná a lze stornovat telefonicky nebo e-mailem do 1 pracovního dne ode dne odeslání objednávky, pokud zboží již nebylo
vyexpedováno ze skladu a předáno přepravci.
Všechna práva a povinnosti kupujícího a prodávajícího se řídí Občanským zákoníkem, Obchodním zákoníkem a Zákonem o ochraně spotřebitele v platném znění.
Způsob platby:
Platba může být provedena:
1. prostřednictvím smluvního přepravce PPL dobírkou při převzetí zboží
2. platbou předem na účet č. 670100-2202016341/6210 vedený u mBANK
3. hotově při osobním převzetí zboží
Dodací lhůty a expedice:
Zboží je expedováno zpravidla ihned, garantované jsou 2 pracovní dny od přijetí objednávky u zboží, které je označeno skladem. V případě, že objednané zboží není právě skladem, prodlužuje se doba expedice na 1 pracovní den od přijetí zboží na sklad. Dodací lhůty u zboží jsou pouze orientační. Ačkoli prodávající pravidelně aktualizuje nabídku zboží na internetových stránkách, nemůže garantovat že ve chvíli potvrzení objednávky bude zboží stále dostupné, obzvlášť v případě jsou-li skladem poslední kusy. V případě, že již není objednané zboží skladem, bude prodávající kupujícího neprodleně informovat o prodloužení doby dodání e-mailem nebo telefonicky (podle uvedených kontaktních údajů v objednávkovém formuláři).
V období od října do prosince je nutné počítat s prodlouženou dobou dodání oproti obvyklým termínům.
V případě platby předem na účet prodávajícího se zboží expeduje až po připsání platby na účet prodávajícího.
Doprava a převzetí zboží:
1. Dodání zboží s dobírkou přepravní službou PPL je účtováno ve výši 115,-- Kč. Doba dodání je 1-2 pracovní dny od odeslání balíku.
2. Při platbě předem na účet prodávajícího je kupujícímu připočítána k ceně zboží cena dopravy ve výši 95,-- Kč (balík bude odeslán přepravní službou PPL)
3. Osobní odběr zboží je možný v provozovně: Souběžná 626, 500 12 Hradec Králové.
Osobní odběr je možný vždy po telefonické domluvě v předem domluveném čase.
Na Slovensko odesíláme zboží kurýrní službou PPL
- při platbě na dobírku /při převzetí zboží/ účtujeme dopravné ve výši 299,-- Kč.
Tyto ceny jsou platné pro zásilky do 5 kg. V případě, že zásilka převýší 5 kg bude účtováno dopravné podle skutečné váhy zásilky.
U všech odeslaných zásilek je zákazníkovi umožněno sledování pohybu zásilky na internetových stránkách.
Pokud objednávka převýší 5000,-- Kč (včetně DPH) poštovné hradí prodávající.
Až do chvíle úplného zaplacení objednávky je zboží majetkem prodávajícího.
Reklamace a výměna zboží
odstoupení od smlouvy
Reklamace a záruka
Záruční doba je vždy 24 měsíců (není-li v záručním listě uvedeno jinak). Záruka se vztahuje vždy jen na výrobní vady nikoliv na běžné opotřebení výrobku či vady vzniklé nesprávným používáním.
Reklamace se nevztahuje na poškození zboží při přepravě. V tomto případě nese odpovědnost dopravce. Kupující je povinen zkontrolovat stav zboží při převzetí a při zjevném poškození přepravního obalu zboží nepřebírat. Podpisem na dodacím listě kupující dopravci stvrzuje, že zboží došlo v pořádku.
Reklamované zboží je kupující povinen poslat na adresu prodávajícího doporučeně s uvedením vady výrobku a s návrhem na řešení. Zboží poslané na dobírku prodávající nepřevezme.
Kupující je povinen reklamované zboží zabalit řádným způsobem, aby nedošlo k dalšímu poškození zboží při transportu díky nedostatečnému obalu. Kupující neodpovídá za další škody vzniklé u přepravce vlivem nešetrného zacházení se zbožím.
Při reklamaci je doporučeno nejprve telefonicky nebo e-mailem kontaktovat prodávajícího a domluvit se na postupu při reklamování zboží.
V případě, že dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je:
Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát - oddělení ADR
Štěpánská 796/44
110 00 Praha 1
e-mail: adr@coi.cz
web: adr.coi.cz
Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, která je zřízena Evropskou komisí na adrese: http://ec.europa.eu/consumers/odr.
Registrace:
Registrace není povinná a nakupovat mohou i neregistrovaní zákazníci. V případě, že se rozhodnete stát se registrovaným uživatelem, nemusíte při každém nákupu vyplňovat údaje potřebné k doručení zboží. Můžete dostávat aktuální informace o novém či zlevněném zboží apod.. Registrovaní uživatelé jsou dále zařazeni do systému slev a výhod, o nichž budou pravidelně informováni na
e-mail nebo na stránkách www.veselyklaun.cz.
Ochrana osobních údajů:
Všechna osobní data poskytnutá prodávajícímu jsou důvěrná a nejsou poskytována třetím osobám, pokud to není nutné k bezproblémovému doručení zboží (tím se myslí poskytnutí adresy příslušnému dopravci).
Souhlas s uložením dat do databáze internetových stránek www.veselyklaun.cz dává kupující prodávajícímu odesláním registrace. V případě, že bude chtít kupující existující registraci zrušit, stačí zaslat žádost s uvedením přihlašovacího jména a hesla na e-mail: obchod@veselyklaun.cz a jeho údaje budou z databáze ihned odstraněny.
V Hradci Králové dne 31.1.2022
www.veselyklaun.cz